·304 syf.····Okunma: 18 Kasım 2023 13:18 okunması gereken bir roman gerçekten. bir o kadar okurken zevkli ve bir o kadar hüzünlendirici. 10/10.
burada liderliğin ne kadar önemli olduğunu görüyorsunuz. sorumsuz, şan ve nam hırsından başka bir şey görmeyen bir komutan yüzünden ordunun 3/4 donarak can veriyor. kendisi zaten en son başkasına devrederek (albay hafız hakkı) istanbul'a geri dönüp yaşamını devam ediyor. tam anlamıyla beyaz bir hüzün.