·208 syf.····Okunma: 06 Ağustos 2017 20:54 Adını cok duyarak aldığım bir kitap. Açıkçası anlatımı pek benim tarzım değildi. Genelde hikayesi olan ve saufalari geçtikçe bu hikayenin gelişimini izleyebildim kitaplari severim. Biraz kopuk, biraz kaçık, biraz sıradışı olan bu kitaba belki de bu yüzden alisamadim. Her birimizin bazi bazi yasadigi duyguları yansıtmasıyla cogu insanın kalbini calabilecek bir kitap olduğu aşikar. Ama benim gibi tam bir hikaye ve olay örgüsü isteyen okuyucular için zamanla biraz sıkıcı bir hal alabilir.