·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Kasım 2023 17:05 Öncelikle bu kitapta bende bıraktığı o güzel izi, o lezzetli tadı ve eşsiz hazzı sizle paylaşmalıyım diye düşündüm mazur görün zira özellikle bu ve benzeri bana hitap eden güzel kitaplar bende çok sevdiğim bir tatlıyı yemek gibi güzel izler bırakmasıyla aynı. Konuya dönecek ve değinecek olursak söyleyeceklerim şudur ki en sevdiğiniz tatlı vb. bir dükkana en çok yemeyi hayal ettiğiniz mamül için sıradasınız lakin sıradayken güzel ve demli bir muhabbete şahit oluyorsunuz ve usulca oraya yaklaşıp mesafeyi kapattığınızın farkında olmadığınız gibi. Aslında bulunduğunuz yerde kimsenin olmadığını kuru bir gürültüden ibaret olduğunun aslında farkına vardığınız gibi üstelik bu böylesine bir yalnızlığın veya kimsesizliğin farkına sonradan vardığınız gibi muhabbet aslında gözlerle ve bakışlarla kurulmuştur ama itiraf etmek gerekirse muhabbet sonlarına doğru sabahı etmişken tonla laf etmişsinizdir çenenizden yorulmuşçasına ve ordan ayrılmak istemezcesine.