·288 syf.····Okunma: 20 Kasım 2023 01:16 (SPOI!!!)
Selamm bugün duygusal bir kitabın incelemesiyle geldimm. Yani bitirdiğimden beri nasıl bir inceleme yazsam diye düşündüm durdum. En sonunda (bir şekilde) toparlamayı başardım. İlk önce kendi yorumumu yazıcam. Öncelikle kitap çok güzel başladı. Jonah ve Kacey'nin tanışması falan çok hoştu. Sonrasında ikisinin kaynaşması da çok güzeldi ben baya sevdimm. Ama sonuna gelince işin rengi değişti. Jonah'ın ölümü beni paramparça etti resmen. Gerçekten dedikleri kadar varmış hüngür hüngür ağlattı beni. Hatta en son yazara da küçük şeyler demiş olabilirim NDKWNSJSMD. İkinci kitabı merak etsem de kalp kırıcı bir kitap olacak ama ne diyoruz hayat öyle ya da böyle devam ediyor...
Kitapla ilgili:
Gelecek vaat eden bir müzik grubunun baş gitaristi olan Kacey, şöhrete ve zenginliğe ulaşmasına ramak kalmıştır. Ancak gerçek bir müzisyen olma isteği ile rock yıldızı olmanın ışıltılı ama alkole boğulmuş yolunda bir çıkış aramaya çalışmaktadır. Ve bu çıkışı tesadüf eseri Jonahla bulur. Daha sonra Jonah bu ilişkinin sonu kendisini ölümüyle son bulacağını bildiği için Kaceyi uzaklaştırır. Ama nafile, çünkü ikiside birbirine çoktan aşık olmuşlardır. Her şey çok güzel giderken bir anda Jonahın hastalığı artar ve bu tatlı ilişkiyi ölüm ayırır. Ama ne Jonah ne de Kacey bu kısa ilişkilerinden hiç pişman olmamışlardır...
-aşk her zaman kazanır