Puan vermedi·248 syf.··
2023 58. kitabı
öykülerden oluşan bir kitap olduğu için iş yerinde uygun olduğum zamanlarda okudum ancak pek beğenemedim. aslında öykü ya da hikaye kitaplarını zaten sevmiyorum. romanlara bağımlıyım... evet bazı öyküler güzeldi ama -saygısızlık yapmak istemiyorum, lütfen beni yanlış anlamayın- çoğu öykü sıradan, basit ve saçmaydı... tabi anlayış şekli farklı olabilir ama anlamsız geldiler bana... iyi akşamlar...
Olay Şöyle OlduAyşen Şahin (Aksakal) · Karakarga Yayınları · 2020126 okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.