Gülseren Budayıcıoğlu kitaplarını severim şimdiye kadar her kitabını zevkle okudum. Önceki romanlarında terapi süreci bittikten sonra hikayeleştirir ve öyle yazardı. Bu seferki kitabında her hikaye kısa kısa birer seans gibi anlatılmış. Sonuca bağlanmamış çünkü terapi süreci henüz bitmemiş.
Hikaye ve alınacak ders gibiydi okuduklarım. Elbette güzeldi ancak bir Günahın Üç Rengi değildi. Bir Camdaki Kız değildi. Madalyonun İçi değildi. O kitaplardan alınan tadı vermiyor.