Yine Livaneli'den muazzam sunumlu bir kitabın sonuna geldim.Sonuna geldiğim için de üzülüyorum.Kitaba o kadar kaptırmıştım ki kendimi sanki o olayın içinde yaşıyor gibiydim.Leyla Hanım 'in vefatını okuyunca zaten çok duygulandım.Olaylari, kişileri öyle güzel tasarlamiş ki yazarımız hem şaşkınlık hem de beğeni içerisinde okudum tüm kitabı.Yalniz olmanın hiç bir şeyi başaramayacagi anlamına gelmediğini her ne olursa olsun güçlü olup pes etmemenin gerektiğini aşılamis yazarımız.Okumayan kişilerin okumasını tavsiye ettiğim bir kitaptır.İyi okumalar..teşekkürler .. Leyla'nın EviZülfü Livaneli