Wells reyizi sevmeyen varmı?)Neredeyse tüm bilim-kurgu kitaplarını okumuşumdur(tabi hala bilmediklerim vardır)Bu hikaye diğerlerine göre biraz düz ve keşke biraz daha detaylı olaydı diyorsunuz.Hikaye kötümü tabiki hayır, yanıldığım yerler oldu.Kısa amma ilginç bir deneyimdi.Zaman makinesiyle kıyaslamam amma fena değildi be)