Sürekli karşıma çıkan bir kitap olduğu için büyük bir zevkle okumaya başladım ilk sayfalardan sonra fazla bir heyecanı kalmadı sanmıştım ama öyle değilmiş. Zeze mükemmel kurgulanmış bir karakter. Okurken öyle çok çeliştim ki kendi kendime José Mauro de Vasconcelos tüm kitleye hitap eden bir eser ele almış kesinlikle okunmasını öneririm.