Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Gönderi

Bence mızrağı saplayan ya da mızrağı yiyen diye bir şey yok; sadece saplamak var. Son Meleğin iyiliği nasıl bir iyilik ki kötülük barın­dırması gerekir? Mikail hangi suçu yüzünden şeytanı cezalan­dınr, ya da hangi suçu işlemesine engel olmak için onu şişler? Şans verilseydi, belki şeytan da ona aynı şeyi yapardı. Öyleyse ikisinin arasında ne gibi bir fark var? Bence mızrağı saplayan ya da mızrağı yiyen diye bir şey yok; sadece saplamak var.
Sayfa 186 - Olvido yayıncılıkKitabı okudu
·
573 görüntüleme
Sevgican okurunun profil resmi
Ya da eğer öyle bir fark varsa, bu onların bakış açısıyla ilgilidir. Karşısındakine tepeden bakan melek Mikail, kendisinin iyi olduğunu, bu yüzden yaptıklarının da hem kendi içinde hem de dünya için iyi olması gerektiğini bilir ve hiç pişman­lık duymaz. Hatta, tüm resimler mızrağa yoğunlaştığından ve resimler güzel olduğundan, mızrağının kurbanı ve kurbanın acısı bile bu iyiliğin birer parçasıdır. Tüm çiçekler topraktan biter. Ama şeytan, kendi alçaklığını ve kötülüğünü ve bunun kendi ölümü olduğunu, yani meleğin kendisini öldüreceğini biliyormuş gibi bakar.
Kralın Laneti
Kralın Laneti
Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.