10/10
·174 syf.··
2023 9. kitabı
12 yıl önce okuyup tekrar okumak istediğim bir kitaptı. İkinciye okumama rağmen ilk okuduğumdan daha fazla etkiledi beni. Bunu da tabii ki ilk okumamı çocukken yapmama bağlıyorum. Satır aralarını okuyabildiğinizde eserin yazılanlardan daha fazlası olduğunu görebiliyorsunuz. Küçük bir çocuğun gözünden yazılmış olan bu kitabın, özellikle son kısımlarını, insanın gözlerinin dolmadan okuması imkansızlaşıyor. Mutlaka okunması gereken eserlerden biri olduğuna inanıyorum.
Edebiyat
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 199987,5bin okunma
·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.