·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2018 13:38 bu kitap hakkında nasıl konuşsam bilemiyorum. canımı çok yaktı. ben aslında wattpad okuyan biri değilim ama bu kitabı arkadaş tavsiyesi ile alıp okudum. bu kitaptaki en güzel şey karakterlerin yaşadıklarını ta içinden hissediyorsun. böyle nasıl anlatsam onların canı yanarken senin de canın yanıyor. ben herkesin ağladığı kitaplarda ağlamamış birisiyim ama kitabın sonu beni hüngür hüngür ağlattı. depresif kitap seviyorsanız ve canınızın acımasını umursamıyorsanız okuyun.
YOSUNDUK BİR KAYANIN ALTINDA ÖZGÜRLEŞİYORUZ.