·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ağustos 2017 01:06 Harikaydı ."Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek....Ve bir gün büsbütün ölecek".satırları yüreğime işledi.Mükemmel bir anlatım ,çok hüzünlü bir hikaye.Erken büyümek zorunda kalmış bir çocuğun hüzün dolu hikayesi.