Beni en çok etkileyen deneme tuvaletteki ceninin feryatlarıydı..başa sarıp kaç kere okudum bilmiyorum..eminim o okul formalı kız bir heves uğruna tuvalete terk ettiği o çocuğun "annem ne de güzelmiş" deyişini duysaydı alıp da onu taa kalbinde saklardı..Beni duygulandırdın çocuk.
Nitekim sayın Tufan' a minnetler..