8/10
·120 syf.··
2023 56. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2023 03:24
#okudumbitti Yazarla yakın zamanda tanışma fırsatım olmuştu. Sohbeti hoş bir insan. Yazarın okuduğum ilk eseri. Dili açık ve anlaşılır. Kısa ve birbirinden bağımsız metinlerden oluşuyor. Siz bu metinlere ister şiir, yada öykü diyebilirsiniz. Ben betimlemeleri çok sevdim, gayet güzeldi. Aynı zamanda çok yerinde tespitlerde içeriyordu. Kitabın başındaki "Anna" şiiri, çok sevdiğim ve seslendirdiğim bir şiirdir. Metinlerin teması, fakirlik, mazlumluk, kadın ve çocuklardan oluşuyor denilebilir. Genel olarak sıkıntılı durumlar işlenmiş,işlenen durumlar evrensel ve toplumsal yaralarda içeriyor. Bu yaralara dikkat çekilmesi duyarlılığın göstergesidir. Gülerek okuyacağınız bir kitap değil. Tavsiye ederim, keyifli okumalar.
Bir Adam Girdi Şehre KoşarakTarık Tufan · Profil Yayıncılık · 20199,9bin okunma
·
131 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.