Kitap çok güzel ve saygı çerçevesi içinde yazılmıştı. Okurken çocuğu sanki ben arıyordum. Ama sonda ölü çıktı pezevenk. Ya o değil de niye ben her kitabın sonunda ağlamak zorundayım ve neden her okuduğum kitap kötü bitmek zorunda
Kayıp ÇocukGülsüm Ayışığı · Beyaz Fil Yayınları · 202025 okunma