📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey bu kitapla başladı. Arkadaşımın önermesi ile okumuştum. 2 sene önce falan kitap okumak sıkıcıyken şuan kitaplar hayatım olmuş. Kitap o zaman beni çok sarmıştı ve internetten çarçabucak okumuştum. Asrına aşığım ve esilayı sevmiyorum. Asrın <3 Zehra
Kitap çok güzel ve saygı çerçevesi içinde yazılmıştı. Okurken çocuğu sanki ben arıyordum. Ama sonda ölü çıktı pezevenk. Ya o değil de niye ben her kitabın sonunda ağlamak zorundayım ve neden her okuduğum kitap kötü bitmek zorunda
Kayıp ÇocukGülsüm Ayışığı · Beyaz Fil Yayınları · 202025 okunma