📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı 6.sınıftayken okumak istemiştim ama çok sıkıcı gelmişti bu yüzden bir daha kitapla ilgilenmedim. Fakat şuan tekrar okuduğumda şaşırtıcı bir şekilde su gibi akıp gitti. Bu kitabı okuduktan sonra her kitabın bir olgunluk sınırı olduğunu anladım. Son sayfalarını ağlayarak okumuştum. Sayfalar gözyaşlarımla doluydu. Ah be melodim. Bu dünya senin için yalnızca kocaman bir işkenceden başka değil
Açıkçası hiç öyle bir son beklemiyordum. Kitabı 1 günde bitirdim. Bitirdiğimde gözümden yaş akarken tavanla yarım saat bakıştık hgfjdlkjgfdklfkgjh. Yani benim gibi ota boka ağlayan bir insansanız 1 saat boyunca bu kitaba ağlayabilirsiniz