Psikoloğumun önerisiyle okumaya başlamıştım. Terapiye gidemiyorsaniz ve hafif derecede anksiyete sorununuz varsa işe yarar bir kitap bence. Kitapta farklı danisanlarla terapi seanslarindan kesitler var. Bu kitabın en önemli yönü bu bence. Terapiye giden biri olarak söyleyebilirim ki diyaloglar aşağı yukarı kitaptaki gibi oluyor. O yüzden kötü bir dönemden geciyorsanız bir şans vermenizi öneririm.