•Okuduğum Veronika Ölmek İstiyor için çok uzun bir inceleme yazmak yerine, tek bir cümle ile özetlemek istiyorum:
√ Yaşamayı çok mu biliyoruz ki, ölmek isteyelim.
Yaşamayı bilseydi ve kendini bilseydi Veronika hiç ölmek ister miydi? Hiç buluşmamış oysa ne yaşamla me kendi ile. Newton’un elmasının hepimizin kafasına düşmesi gerek kimin nerde farkedeceği belli olmaz elbet .