·142 syf.····Okunma: 01 Aralık 2023 22:57 “Meşhurdur son pişmanlık fayda vermez.”
Uzun zamandır türk edebiyatından bir eser okumuyordum. Dili en başlarda biraz ağır gibi geldi ama ilerleyen sayfalarda su gibi aktı geçti.. Ali Bey’in örnek bir evlat ve insan olarak yetişmesinden sonra babasının ölümüyle birlikte değişen hayatını okuyoruz. İnsanın hayatına bir sürü insan uğrar gider ama gerçekten etkileyen hayatına iyi kötü yön veren insanlar kalıcıdır.
İyi kötü diyorum çünkü kimin ne olduğunu sonuna kadar anlayamayız. Ne söylesen spoiler olur o yüzden Namık Kemal’i tanımak isterseniz okuyun derim. Kelime anlamı olarak “intibah” üzerine neler neler yazılır..
İyi okumalar herkese