·119 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ağustos 2017 14:29 Her sayfasında yoğun duygu yükü yaşanılan bir kitap. İçinde alınması gereken tonlarca mesaj barındırıyor. Her insanın ölüme verdiği tepki farklı olabilir. Bu tepkilerin mahkemelerce ne denli çirkin yargılanabileceğini gösteriyor bu kitap. İnsan kendi içinde neler yaşıyor bu göz ardı edilmemeli! Her sayfada çok denli mesajlar yatıyor. Kesinlikle okunmalı.