İntikam duygusu bir çok şeyin yitirilmesine neden olur.
Hamlet benim Shakespeare'den okuduğum ilk eser. Bu eser çok akıcı bir şekilde ilerleyip beni kendi içine aldı. Kitapta aşk, intikam, ihanet, entrika, ölüm hepsi var. Kitabın konusu ihanetle tahta çıkmış bir amca intikam için kendini yiyen Hamlet. Kendini yiyen yerine deli eden yazmak geçti ilk içimden fakat Hamlet deli değildi kendi içinde çatışmalar içindeydi. Peki hamlet alabildi mi intikamını? İntikam uğruna nelerin yitirdi? Ophelia olabilir mi? Her şeyden en çok opheliaya yazık ettiğini düşündüm kitap bitimine doğru. Kitapta incelenmesi gereken bir çok detay takıldı gözüme. Hamlet zaten derinlemesine incelenmesi gereken bir karakter olduğu en başından beri anlıyorsunuz. En sevdiğim bir alıntısıyla bitirmek isterim incelememi Zaten dünya ne iyidir ne kötü, düşüncenize bağlıdır. (sayfa:72)
Hepinize iyi okumalar dilerim.