Ne iyi ne kötü. Olaylar yavaş gelişiyor. Son sayfalara doğru biraz heyecan var sadece o yüzden biraz sıkıldım. Beni fazla etkilemediği için olsa gerek serinin diğer kitaplarını okumaya elim gitmemiş. Sonları ne kadar haraketli olsa da bittikten sonra "şimdi neler olacak?" merakı uyandırmadı o yüzden de ikinci kitabına henüz geçmedim.