6/10
·432 syf.··
2017 21. kitabı
Ne iyi ne kötü. Olaylar yavaş gelişiyor. Son sayfalara doğru biraz heyecan var sadece o yüzden biraz sıkıldım. Beni fazla etkilemediği için olsa gerek serinin diğer kitaplarını okumaya elim gitmemiş. Sonları ne kadar haraketli olsa da bittikten sonra "şimdi neler olacak?" merakı uyandırmadı o yüzden de ikinci kitabına henüz geçmedim.
Edebiyat
KaçınılmazAmy A. Bartol · Yabancı Yayınları · 2015458 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.