Oldum olası bu kitabı sevememisimdir. Yazarı da sevemedim ama özellikle 1.Icimizdeki Şeytan ve bu kitabı hiç sevemedim. ülkede 18-23 yaş arası insanlarımızın kahve ve sigarasıyla en çok fotoğraf çektirdiği kitap olduğu için mi bilmem ama gerçekten okuduğum onca olumlu eleştirilere rağmen nasıl bu kadar değerli olduğunu anlamiyorum