Anneler babalar dikkat !!!
1/10
·664 syf.··
2023 7. kitabı
Bu kitabı yakmak istedim... Sonunda sanırım dibi buldum şekerim. Yıllardır kitap okuyup yorumlayarak pek çok iğrenç ergen romanıyla beynime işkence ettim ve bu yolculuk artık dibe vurdu. Bakın sevgili ergenler iki insan evladının birbirlerine psikolojik şiddet uygulamaları AŞK DEĞİLDİR. Siz bu abuk sabuk şeyleri okuyarak en başta kendinize saygısızlık ediyorsunuz. Bir erkeğin bir kadının ruhunu ve bedenini bu kadar kum torbası niyetine kullanmasını okumak eğer size keyif veriyorsa sapıksınızdır. Muhtemelen kabahat de sizde değil sizin zihinsel gelişiminize gereken önemi vermeyen ailenizdedir. Yazar Dilara Pamuk, zerre kadınlık gururu denen şeyi gözetmeden harala gürele kendi "sert erkek" fantezisini yazmış gibi geldi bana. Şekerim keşke kendine bir mafya sevgili bulsaydın da şu paçavrayı yazmasaydın. Kitapta bir Nazlı karakteri var, her sayfa ilerlediğinde biraz daha erkek egemenliğine muhtaç bir zavallıya dönüşüyor. Ergen kızların beynine yüklediğiniz mesajlar gerçekten tiksinip kusmama yol açıyor. Genç bir kadın eğer gerçekten zekiyse şu kitabı okurken zehirlenip hastaneye kaldırılır. Bünye kabul etmez çünkü. Sevgili ergenler üzülerek söylüyorum ama ayıla bayıla beğendiğiniz bu kitap ne yazık ki ruhsal dünyanızın ne kadar büyük bir çöplük olduğunu göstermekte. Düşünce gücünüzü neredeyse yitirmişsiniz ve böyle bir romana kendinizi kaptırıp "okuduğum en güzel şeydi" diyebilecek kadar akli melekeleriniz yerinden oynamış. Açıkçası bu incelemeyi okuyan anne ve babalara seslenmek isterim. Evladınızın elinde bu kitabı görürseniz derhal elinden alıp bir şekilde uzaklaştırın. Bu kitap görünümlü zihin artığı şey gerçekten gelişim çağındaki insanların aklına çok çok çok yanlış mesajlar sunuyor. Çoçukları ve ergenleri artık bu içeriklerden korumak zorundayız çünkü okuduğum yorumlar durumun ne kadar vahim olduğunu gösteriyor. Resmen zorba bir sapık olan Bora'ya aşkım diyen ruh hastası ergenler türemiş! Bu kitap kelimesine hakaret niteliğindeki kağıt israfından çocuklarınızı koruyun.
Maça Kızı 8 - 1. KitapDilara Pamuk · Artemis Yayınları · 20232,909 okunma
··
2 +1'leme
·
5,7bin Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Instagram'da biri bayıla bayıla övüyordu Ben de bu tarz kitapları ön yargım var diye Yorum yazmıştım O da yine Övmüş ama bu yorumdan sonra görüyorum ki klasik bir Vet Pet kitabı yani okumaya değmez
İncelemelerin gerçekten mükemmel. Hele incelemelerinde ki üslubun okurken her seferinde yüzümde mutlaka bir tebessüm bıraktı. Tam da "Acaba Türk fantastik yazarların kitapları abartıldığı, popüler olduğu kadar var mı?" diye arayışa girdiğim anda incelemelerin ile beni çok mutlu ettin teşekkür ederim. İncelemelerinin devamını dilerim.😊😊
Arkadaslar.. Ben zamaninda (4-5 yil once) bu ablanin bir wattpad kitabina yaptigi elestiriye kizip tamam haklisin da niye bu kadar buyutuyorsun ki demistim.. Simdi 19 yasima birkac ay kalmisken yazdigi seyleri takdir ederek okuyorum. Her kelimesinden haklilik akiyor gercekten. Sizi tebrik ederim ben ve benim gibi genc kizlari boyle ucube kitaplara karsi uyandirdiginiz icin. Zaten sizi dinlemeseler de sevgili ergen arkadaslarim emin olsunlar ki su an ayila bayila okuduklari kasli zorba adamli kitaplara bir gun utanarak bakacaklar. Opuyorum kocaman :)
Asya
Gönderi Sahibi
Canımsın ayol.
Bu kitabı okumadım ama 2 ikiz ergen annesi olduğumdan elimden geldiğince, sabrım elverdiğince, edebiyat bilgi ve terbiyem elverdiğince bu kitaplara bakmayı, inceleme ve okumayı bir görev edindim. Zamane gençleri ne okuyor ve zamane yazarları nasıl ile başladı ve dehşet içinde devam ediyor. Özellikle dikkatimi wattpad yazarlarına veriyorum. Gençler kitaplara nispeten daha uygun fiyatlar ile abone olup okuyabiliyorlar. Ama... Gerçekten psikolojik ve fiziksel şiddet içerdiği malum çoğu yazıların. Maalesef bu sistemin, medyanın (özellikle diziler diyebiliriz) ve hatta popüler müziğin de dayattığı bir durum gibi. Okullarından felsefe ve analitik düşüncenin, matematikten mantığın uzaklaştırıldığı, ezberci eğitimde; üniversiteli ama evde çocuk bakan anne ve okumuş veya okumamış ama para akıtan bir baba modelli bir ülkeye doğru koşturarak giden bir ülkede ve hatta dünyada şaşırtıcı olmayan edebi (!) metinlerin ortalıkta cirit atması durumunu yaşıyoruz senelerdir. Asla kabul edilecek bir sistem değil kendi açımdan. 1-2 sene önce de ben bir kitaba benzer bir yorum yazmıştım. Her girdiğim ortamda bu gibi günümüz romanlarını, roman demek bile tuhaf geliyor ama, yerden yere vurmak bir görev oldu benim için. Sevgi ve saygılar...