Çok keyifli bir kitap. 5.sınıfa giden iki arkadaşın mektuplarında büyüklerin nasıl göründükleri konu edinilmiş. Çocuk deyip geçmemek, anlamaz dememek gerekir. Biz büyükler mükemmel olmadığımız halde çocuklardan bunu bekliyoruz.
Okumanızı tavsiye ederim. Kitapla kalın