özzyşldğ

özzyşldğ
@oziiigramm
Gittiğim her yerde çiçek açacağım
gıda teknikeri
antakya
13 Mart
26 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
@oziiigramm·
·
sabitlendi
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu bir uyarı kitabıdır. Sahip olduğumuz şeylerin değerli olduğunu ve değer verdiğimiz şeylerin bazen kıymetini bilmediğimizi hatırlatır..
1000Kitap

özzyşldğ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·142 syf.·
2026 5. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,2bin okunma
Ne bileyim ben öyle her şeyi düşününce her şeyde beni düşünür sandım..
Bakıyorum da insanları kazanmak için en iyi çare onların sevdiklerini sever gibi görünmek,doğru dediklerine doğru demek,kusurlarını övmek, her yaptıklarını alkışlamak..