Her satırında kendinize ait bir yer...
Kitabın başında kendi çocukluğunuzu görme ihtimaliniz çok yüksek...
Bana göre sadece hayatta başarılı olmanın yetmediğini,
Aynı zamanda yaşamayı bilmenin gerektiğini düşünüyorum.
Bence okuduğunuzda sizde öyle hissedeceksiniz