Kısa sürede bitirdim kitabı. Beni kitap olarak kendine bağladı diyebilirim. Genç Japon bir kızın günlük yaşamını Japon kültürü ve geleneksel yapısını da görüyoruz. Hayli buhranlı ve psikolojik yıkımın gerekçeleri var kitapta. Yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım.