8/10
·77 syf.··
2017 39. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2017 01:44
Az önce bitirdim kitabı. Gözlerim biraz yorgun olsa da bitirmenin doyumunu yaşıyorum. Evet, kitap 71 sayfa olabilir fakat içeriği bana gayet yoğun geldi. Bunun nedeni aslında öykü içinde öykü olması olabilir belki. Asıl olaydan çok Dr. B'nin yaşadıkları kitabın başından ayrılmamama sebep oldu. İlk başları o kadar etkilememişti oysa. Özellikle içindeki benlikler fikri bana gayet mantıklı geldi. Ahmet İnam'ın dediği çok doğru "Ben, benlerimden oluşmuş bir cumhuriyetim." Bir tarafımızın susup diğer tarafımızın konuşmasına izin vermeliyiz bazen. Bir konunun tek bir çıkış yolu yok sonuçta. Satrancın anlatmak istediği çok şey vardı belki. Fakat bende böyle izler kaldı. Stefan Zweig, psikolojik tahliller ve bu şekilde karakter oluşturmada alanının en iyisi sanırım. Tabi bu tespiti yapmak için daha çok kitap yiyip hazmetmem gerekebilir. Size de bol kitaplı günler dilerim :)
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.