Bir öğretmen olarak 6. sınıf okuma listemde bulundurduğum ve çocuklara empatiyi en iyi kazandıracak kitaplardan biri ancak 133. sayfada bir diyalog yaş grubu için uygun değil diye düşünen de haklı aman hiç mi bilmiyorlar buradan hareketle bu kitabı linç etmek haksızlık diyen de haklı. Tek kriterim çocuğum "Ben bunu çocuğuma okutur muyum?" Evet zira kitap çok güzel.