·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2023 00:00 Bir insanın, karşısındakini anlayabilmesinin en güzel yolu, onun yaşadıklarını birebir yaşamaktır. Görülenler, duyulanlar sizi o an için etkilese, hissedilenler bir süre sonra unutulur. Anlayabilmek için yaşamak gerekiyor. Kitabın kahramanı Oktay'da yaşayarak öğreniyor. Kitapta geçen "İnsanlık Suçuyla Mücadele Birimi" gibi bir departmanın polis teşkilatında olması, işlenen suçların kısas yöntemiyle suçlulara yaşatılması ne kadar güzel olurdu. Ancak bu düşüncenin ütopyadan ileri gidemeyeceği aşikar. Etkileyici, sürükleyici, düşündüren ve sorgulatan bir hikaye. Herkese tavsiye ederim. Keyifli okumalar.