Kitabı okudum ve nihayet bitirdim. Nihayet diyorum çünkü okudukça sıkıldım, sıkıldıkça bu kitabın neyine ve hangi kritere göre Nobel Edebiyat ödülü vermişler diye düşündüm. Sapkın düşüncelerine mi? Saçma sapan olay örgülerine mi? Kendi düşünceme göre popüler kültürün çokça abarttığı bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Tavsiye etmiyorum, abartanları da anlayamıyorum.