Eğer davranışın kendisinden ziyade, cezalar ve cezalandırılma korkusu suçluyu haksız ve suç dolu bir hayattan caydırıyorsa, o zaman hiç kimse haksız değildir; kötüler, kötü değil, tedbirsiz kişiler olarak kabul edilmelidir. Dahası, onurlu ve iyi biri olma fikrinden etkilenmeyen, daha ziyade fayda ve kâr amacıyla hareket eden bizler, iyi değil, kurnazız.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
·
182 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.