#kitapyorumu #seldaileoku
Bu kitap için ne desem bilemedim.
.
Polisiye tarafı olsun, verilen mesajlar olsun gerçekten güzeldi ona diyecek lafım yok ama gelin görün ki mantığıma ters düşen bir durum vardı. 8 yaşındaki bir kız çocuğu neler yapabilir desem ne düşünürsünüz? İşte zurnanın zırt dediği yerde tam burası oldu. Sanki 18 yaşında birini okudum. Daha doğrusu yazar okutturdu.Bir türlü yaşını kabullenemedim. Güler misin ağlar mısın? Ankara zaten ayaz, balkona çıksam hipotermi geçiriyorum. Sağolsun yazar bu durumuma misilleme yaptı.Sayfalar ilerledikçe daha da vahim bir okuma oldu. Beğendiğim yerler de oldu. Dibi bulduğum yerleri de gördüm. Polisiye aşığı birine bu zulmü reva gören yazara sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Benim için eh işte dediğim bir okuma oldu ki, polisiye kitaplarını elime alırsam bitirmeden kapağını kapatmam. Kitap 4.günün sonunda ancak bitti.
.
Kitabın sevenleri olduğu kadar sevmeyenleri de var. Bu durum kişiye göre değişir. Ben sevmeyen taraftayım. Acı gerçekler...
Umudum ikinci kitapta... Eğer ki onda da böyle mantıksızlık okursam, bu sefer yazarı hipotermiye ben sokarım.İnşallah yazar beni bu dediğime pişman eder.
.
Polisiye kitaplara yeni başlayanlar için ideal, ama benim dişimin kovuğuna bile girmedi.
Tavsiye edersem, bende iz bırakan polisiye kitaplara haksızlık etmiş olurum. Ben diyeceğimi dedim. Karar size kalmış.