Bir veliaht prens ve başkan adayının oğlu arasında ki arkadaşlığın romantik bir ilişkiye dönüşmesini konu alıyor. Açıkcası ben okurken epey eğlendim ve sevdim bir çoğu kişi kitapta ki siyasi konuşmaları çok fazla bulmuşlar ve sevmemişler fakat bana göre çok fazla, çok rahatsız edici veyahut konuyu değiştirici konuşmalar yoktu var ise de beni rahatsız etmedi. Kısacası eğer okuyacaksanız önereceğim bir kitap olur kendisi. Kısa bir süreliğine kendi hayatınızdan soyutlanıp başka kişilerin hayatına dahil olmak güzel bir hissiyat. Red, White & Royal Blue