Çok fazla şeyler yazmaya gerek duymuyorum. Sadece, bu kitabı ülkede ki herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. Konusuna gelecek olursam bizzat Mustafa Kemal Atatürk tarafından kaleme alınan, 1919-1927 yılları arasında Türkiye Cumhuriyetinde yapılan siyasi faaliyetlerin ulu önder Atatürk'ün bakış açısından ve konuşmalarından oluşan bir kitaptır. NutukMustafa Kemal Atatürk
Bir veliaht prens ve başkan adayının oğlu arasında ki arkadaşlığın romantik bir ilişkiye dönüşmesini konu alıyor. Açıkcası ben okurken epey eğlendim ve sevdim bir çoğu kişi kitapta ki siyasi konuşmaları çok fazla bulmuşlar ve sevmemişler fakat bana göre çok fazla, çok rahatsız edici veyahut konuyu değiştirici konuşmalar yoktu var ise de beni rahatsız etmedi. Kısacası eğer okuyacaksanız önereceğim bir kitap olur kendisi. Kısa bir süreliğine kendi hayatınızdan soyutlanıp başka kişilerin hayatına dahil olmak güzel bir hissiyat. Red, White & Royal Blue
"Ey Türk geleceğinin evladı! İşte, bu durum ve koşullar içinde bile görevin, Türk bağımsızlık ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun güç, damarlarında ki soylu kanda mevcuttur!"
Sayfa 599 - Türkiye İş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu