Bu kitabı aldığıma başlarda pişman oldum.Anlatım sarmadı ve heyecansızdı ta ki ortalara gelene kadar.Ortalar çok sardı ta ki sonlara kadar.Son kısım çok hızlı ilerledi ve sonu çok saçmaydı.(spoi!)Ee madem bu kadın herşeyi unutcak o zaman niye bu kadar şey yaşadı?Bir ders falan almalıydı kadın en azından.Tüm amaç kadının mutlu hayat yaşaması mı?Çok saçma geldi bana.Onun dışında ortalar iyiydi.Tam fil olmalık bir kitap bence.