Kitabın ilk sayfalarında sıkılmıştım ama ilerledikçe kendimi hikayenin içinde buldum. Oldukça sürükleyici ve okuduğunuza pişman olmayacağınız bir kitap. İlk defa kitap okurken bitmesin istedim. Beyaz dişin hayatına biraz daha dahil olsaydık. Mükemmelll