Bazen düşünüyorum hangi kız kardeş olurdum diye KESİNLİKLE scarlet olurdum (Julian'dan dolayı degil kesinlikle ) çünkü Tella gibi yarını düşünmeden anlık kararlar vermiyor, daha temkinli, bende bir abla olduğum için ahhasdx kendimı gördüğüm zamanlar oldu kardeşinin gtunu kolluyor , Tella beni o kadar uyuz ettik ki özellikle ilk kitapta bi kaşık suda boğasım geldi