Benim okurken kimi zaman gülümsediğim kimi zaman dertlendiğim bir kitaptı. Çok beğendim ve eğer romantik kitapları seviyorsanız kesinlikle okumanız gereken önemli bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bazı yerlerde elimi kitabın arasına koydum okumaya ara verip o ânı hayal ettim ve kitabı yaşıyormuşcasına karakterlerin hissettiklerini hissettim. Yani ben bu kitabı çok beğendim