Puan vermedi·68 syf.····Okunma: 03 Aralık 2023 22:26 Bilinmeyen bir kadının mektubu Stefan zweigin benim nazarımda en güzel kitabı. Aşk kitaplarını sevmediğim halde söylüyorum. Duygular o kadar güzel anlatılmış ki iliklerime kadar hissettim diyebilirim. Tiyatrosu da varmış kimbilir belki bir gün izlerim.