·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Aralık 2023 04:33 Meğer ne büyük acılar yaşanıyormuş! Biz mutlu kapılar ardında, huzurlu bir yuva içerisinde büyürken ne canlar hırpalanmış o kapalı kapılar arkasında. 28 yıldır ilk defa “ensest” gerçeğiyle yüz yüze kaldım. Her bir sayfada, geçmiş sayfadan daha fazla acıdı yüreğim. Bizim okurken dayanamadığımız meseleleri el kadar çocukların bizzat yaşamasından daha kötü bir şey yok. Canımız, kanımız (baba) dediğimiz varlığa bile güvenilemeyeceğini gösteren bir kitap. Yüreğim yerle bir, zihnimde hep o çocuklar ve iğrenç ebeveynler. Ama ne yazık ki şöyle bir gerçek surata tokat gibi çarpıyor “İnsan ailesini seçemiyor.”