Bu sene bazı sebeplerden ötürü çok verimli bir okuma yılı geçirdim denilemez fakat yine de en çok etkilendiklerimi sırası olmadan şöyle sıralayabilirim 📖🥰
▪️Elias Canetti - Körleşme
▪️Anne Frank 'in Hatıra Defteri
▪️Jean Paul Sartre - Bulantı
▪️ Charlotte Bronte - Jane Eyre
▪️Glenn Meade - Romanov Komplosu
▪️ Jodi Picoult - Küçük Muazzam Şeyler
▪️ Simon Beckett - David Hunter set
▪️Chris Carter - Korku Avcısı
▪️Alice Feeney - Ne Yaptığını Biliyorum
▪️ Charles Martin - Aramızdaki Sözler
▪️Yasemin Eren - Güç Mevsimi serisi
▪️Tess Geritsen - Cerrah
▪️Heather Morris - Cilka 'nın Yolculuğu ....
Gibi liste biraz daha uzar gider 🤗📚