Tüm zorluklara rağmen asla pes etmeyen bir aile..Kopmamak için direnen bir anne..Varlık içinde yokluk yaşayan insanlar.. Çok gerçekçi ve çok üzücü harika bir kitap. Kitabın sonunda bazı karakterlere ne olduğu konusunda merak içinde kalmakla birlikte bir kaç tahminim de var elbette. Franz Kafka'nın da dediği gibi 'Bu kitap beni sarstı. Bu kitap beni fazlasıyla rahatsız etti.'