İlgi duyduğum bir çok şeyi bir arada buldum; gerilim, feminizm, psikoloji… Delirirken okura kendini, toplumu sorgulatıyor. Anlatmak istediği, yakındığı şeyler çok güzel. Gerçekten kısaydı ama belki uzun olsa aynı tadı alamazdım ve döneminin ötesinde olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. Korku anlamında da başarılı hikayeleri ile bize sunulan kitap tam anlamıyla bana özel yazılmış gibi hissettirdi.