·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ağustos 2017 00:00 kitap Sabahattin Ali nin eşine ve kızına yazdığı mektuplardan oluşuyor. bu mektuplara aşık oldum diyebilirim. Sabahattin Ali çok güzel bir şekilde sevmiş. ama dikkatimi bir başka çeken konu ise evlenmeden önce daha bir aşkla yazarmış mektupları fakat sonrası hep masraflar ve durumlarla alakalıydı. aşk bitmiş diyemem çünkü her zaman aşık bir şekilde yazmış mektupları. sanırım o zaman o şekilde olması gerekiyormuş. bir de mektupların sevdiğim yanı başlangıç ve sonlarıydı. güzeldi. ve biraz özeldi. mektup okumayı seviyorsanız okuyun derim.