Benim Adım Kırmızı tarihe yolculuk etmek çok güzel. bizim olanın içinde kendimce canlı ve zengin, merak uyandırıcı ve kırmızı .olaylar bu rengin içinde geçiyor sanki ama aynı olayları günümüzde de yaşıyoruz o yüzden sadece PostModern değil .Eski ve yeni hiç değişmeyecek ve değişmez de .kitabı üniversitedeyken okumuştum .polisiye aşk ikilisi beni bu kitabı okumaya zorladı iyi ki de öyle olmuş.