·484 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2017 00:09 Kitabın en sevdiğim yönü, tarihte yaşanan birçok olayın hikayenin içinde yer alması.Çok ders çıkarılacak yerler var.Türk erkeklerinin çoğunun saldırgan, dayak yiyen ,güvensiz, güçsüz olanı ezen şeklinde genellemesi sevmediğim bölümüydü rahatsız edici geldi.Savaşların , iktadarların açtığı yaralar topluma zararları hikayenin içinde güzel işlenmiş.